torsdag 12 april 2007

Smarr!



8 kommentarer:

Anonym sa...

Ååh! Mums! Jag längtar! :)

Anna sa...

mmm, dom här tre godbitarna var inte svåra att klämma i sig. desto svårare att välja...
men nu har vi i alla fall valt smak och utseende (inte som på bilden)
hoppas nu din catering håller vad dom lovar...
kram!

Anonym sa...

Den vita lilla underbara skapelsen ser ju underbar ut..
Blir hungrig här. Gaaaah.. hata GI-bantningen jag gett mig in på.

Anna sa...

i nöd och lust:
ha ha ha, GI bantning - fy sjutton!!! jag har bara dragit ner på sockret jag... men det verkar hjälpa det oxå!
dessa underbaringar kommer från www.gourmandise.se

kram!

Anonym sa...

Snygga band köper du från http://ribbonoasis.co.uk/
Jag har handlat där och kan rekommendera dem!

Anna sa...

åh tack!!
minnns du vad frakten från UK kostade hit till oss?
kram!

Emma sa...

Säljer du bakelserna? :D
Haha. KRAM

Anna sa...

ha ha, U wish!
näe bara barnet lite längre ner.... ;D